- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
-
технические науки
- высокие технологии
- горное дело
- информатика и вычислительная техника
- конструкции
- легкая промышленность
- материаловедение
- машиностроение
- нормативная документация
- общетехнические дисциплины
- основы производства
- пищевая промышленность
- приборостроение
- проектирование
- промышленность
- радиоэлектроника
- строительство
- техническая литература
- технологии металлов
- транспорт
- химическая технология
- эксплуатация промышленного оборудования
- энергетика
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Sauming Pang — Successful Service Design for Telecommunications
Купить и скачать за 13683.93 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Sauming Pang
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470740828
Описание: Comprehensive reference to successful service design for the telecommunications industry Telecommunications companies operate in increasingly competitive environments. The companies that survive and excel are those offering the most compelling range of products and services. These services are complex since they touch all aspects of business. Service design and implementation skills are therefore the key for staying on top of the competition. Successful Service Design for Telecommunications provides a comprehensive guide into service design and implementation. The author provides a consistent approach to designing scalable and operable processes that can be used when designing a variety of technologically based services; offering concepts, principles and numerous examples that the readers can easily adapt to their technological environment. Key features: Defines what telecommunications services are from business, technical and operational perspectives Explains how telecommunications services can be implemented, including implementation strategies for both new service introductions and enhancements to existing services The principles and management processes described can be used on all telecommunications services (fixed, mobile, broadband and wireless) and technology (e.g. IT and Internet) based services Includes references to the current best practices and industry standards and complements the eTom and the OSS/ BSS models proposed by the TeleManagement Forum Features numerous real-life scenarios and examples to support the discussion on the key concepts of service design This book will be of interest to managers, service designers, project managers, IT professionals, operation managers and senior executives who work in the telecommunications sector. University students studying telecommunications, IT and service science courses will also find this text insightful.