- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
-
технические науки
- высокие технологии
- горное дело
- информатика и вычислительная техника
- конструкции
- легкая промышленность
- материаловедение
- машиностроение
- нормативная документация
- общетехнические дисциплины
- основы производства
- пищевая промышленность
- приборостроение
- проектирование
- промышленность
- радиоэлектроника
- строительство
- техническая литература
- технологии металлов
- транспорт
- химическая технология
- эксплуатация промышленного оборудования
- энергетика
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Kirti Ruikar — e-Business in Construction
Купить и скачать за 19134.30 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Kirti Ruikar
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781444302479
Описание: With a number of disparate, often geographically distributed, organisations involved in the delivery of construction projects, there has been considerable interest in e-business tools within the construction industry. These tools open up a range of possibilities for the industry to rethink existing processes and working methods, so their use is increasingly common. Nevertheless, there has been little definitive guidance for practitioners, researchers and students on the major issues in electronic business from a construction perspective. By bringing together 16 contributions from research and industry covering theory, technological issues, practical implementation and legal matters, and illustrated with a number of case studies, e-Business in Construction fills that gap. Starting with the theoretical aspects of e-commerce and moving on to consider the specifics of the construction context, it includes a mechanism for the assessment of the e-readiness of construction sector organisations. The middle part of the book focuses on the role of various technologies in e-business, with examples included as appropriate. This is followed by a discussion of practical, legal and trust issues. The potential of next generation of information and communication technologies is also addressed. With a fine blend of theoretical and practical aspects of e-commerce in construction, and well illustrated with a number of industrial case studies, e-Business in Construction will find an appreciative audience of construction practitioners, researchers and students at all levels.