• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
    • изучение языков
    • компьютерная литература
    • научно-популярная литература
    • словари, справочники
    • учебная и научная литература
      • безопасность жизнедеятельности
      • военное дело
      • гуманитарные и общественные науки
      • естественные науки
      • задачники
      • монографии
      • научные труды
      • практикумы
      • прочая образовательная литература
      • сельское и лесное хозяйство
      • технические науки
        • высокие технологии
        • горное дело
        • информатика и вычислительная техника
        • конструкции
        • легкая промышленность
        • материаловедение
        • машиностроение
        • нормативная документация
        • общетехнические дисциплины
        • основы производства
        • пищевая промышленность
        • приборостроение
        • проектирование
        • промышленность
        • радиоэлектроника
        • строительство
        • техническая литература
        • технологии металлов
        • транспорт
        • химическая технология
        • эксплуатация промышленного оборудования
        • энергетика
      • учебники и пособия для вузов
      • учебники и пособия для ссузов
      • учебно-методические пособия
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

David Lowe — Commercial Management of Projects

Купить и скачать за 22845.20 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: David Lowe

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9781405171892

Описание: This is the first book to establish a theoretical framework for commercial management. It argues that managing the contractual and commercial issues of projects – from project inception to completion – is vital in linking operations at the project level and the multiple projects (portfolios/ programmes) level to the corporate core of a company. The book focuses on commercial management within the context of project oriented organisations, for example: aerospace, construction, IT, pharmaceutical and telecommunications – in the private and public sectors. By bringing together contributions from leading researchers and practitioners in commercial management, it presents the state-of-the-art in commercial management covering both current research and best practice. Commercial Management of Projects: defining the discipline covers the external milieu (competition, culture, procurement systems); the corporate milieu (corporate governance, strategy, marketing, trust, outsourcing); the projects milieu (management of uncertainty, conflict management and dispute resolution, performance measurement, value management); and the project milieu (project governance, contract management, bidding, purchasing, logistics and supply, cost value reconciliation). Collectively the chapters constitute a step towards the creation of a body of knowledge and a research agenda for commercial management.

Купить и скачать за 22845.20 ₽


© epub.ru      О сайте