- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
-
технические науки
- высокие технологии
- горное дело
- информатика и вычислительная техника
- конструкции
- легкая промышленность
- материаловедение
- машиностроение
- нормативная документация
- общетехнические дисциплины
- основы производства
- пищевая промышленность
- приборостроение
- проектирование
- промышленность
- радиоэлектроника
- строительство
- техническая литература
- технологии металлов
- транспорт
- химическая технология
- эксплуатация промышленного оборудования
- энергетика
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
David Lowe — Commercial Management of Projects
Купить и скачать за 22845.20 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: David Lowe
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781405171892
Описание: This is the first book to establish a theoretical framework for commercial management. It argues that managing the contractual and commercial issues of projects – from project inception to completion – is vital in linking operations at the project level and the multiple projects (portfolios/ programmes) level to the corporate core of a company. The book focuses on commercial management within the context of project oriented organisations, for example: aerospace, construction, IT, pharmaceutical and telecommunications – in the private and public sectors. By bringing together contributions from leading researchers and practitioners in commercial management, it presents the state-of-the-art in commercial management covering both current research and best practice. Commercial Management of Projects: defining the discipline covers the external milieu (competition, culture, procurement systems); the corporate milieu (corporate governance, strategy, marketing, trust, outsourcing); the projects milieu (management of uncertainty, conflict management and dispute resolution, performance measurement, value management); and the project milieu (project governance, contract management, bidding, purchasing, logistics and supply, cost value reconciliation). Collectively the chapters constitute a step towards the creation of a body of knowledge and a research agenda for commercial management.