- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
-
технические науки
- высокие технологии
- горное дело
- информатика и вычислительная техника
- конструкции
- легкая промышленность
- материаловедение
- машиностроение
- нормативная документация
- общетехнические дисциплины
- основы производства
- пищевая промышленность
- приборостроение
- проектирование
- промышленность
- радиоэлектроника
- строительство
- техническая литература
- технологии металлов
- транспорт
- химическая технология
- эксплуатация промышленного оборудования
- энергетика
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
David Boyd — Understanding the Construction Client
Купить и скачать за 12524.27 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: David Boyd
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470759530
Описание: This book breaks new ground by creating a framework to understand clients’ actions and needs. Most construction management books focus on improving the construction process; this one focuses on a better engagement with the client. It challenges conceptions of both the construction industry and clients’ businesses so that a more effective process and greater client satisfaction can be achieved. The book suggests that ‘buildings are not about building but about changing and developing the client’. The technical, organisational and psychological aspects of this are described and analysed in detail so that current experience can be explained and better practice determined. The book offers well-researched information about clients in a number of sectors – developers, supermarkets, NHS, government, airports and housing associations – which will help you understand what these client’s business or service needs are and how construction fits into this. It demonstrates how to develop an appreciation of the client’s perspective with a toolkit for ensuring successful client engagement. This makes Understanding the Construction Client a user-friendly and practical guide, as well as significant text for academia.