• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
    • истории из жизни
    • книги по психологии
      • возрастная психология
      • история психологии
      • классики психологии
      • о психологии популярно
      • общая психология
      • основы психологии
      • отраслевая психология
      • практика психологии
      • психология управления
      • развитие психики
      • секс и отношения
      • семейная психология
      • состояния и явления психики
      • социальная психология
      • соционика
    • культура и искусство
    • религия и духовная литература
    • саморазвитие / личностный рост
    • эзотерика
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Robert Heath — Seducing the Subconscious. The Psychology of Emotional Influence in Advertising

Купить и скачать за 3239.69 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Robert Heath

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9781119967620

Описание: Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience’s lives. In addition to looking at ads’ influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.

Купить и скачать за 3239.69 ₽


© epub.ru      О сайте