- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Richard Owen — Answering the Ultimate Question

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Richard Owen
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470395721
Описание: Fred Reichheld's 2006 book The Ultimate Question, that question being, «How likely is it that you would recommend this company to a friend or colleague?»-challenged the conventional wisdom of customer satisfaction programs. It coined the terms 'bad profits' and 'good profits' and pointed to a faster, much more accurate way of gauging customers' real loyalty to a company, introducing a quantitative measure (the Net Promoter Score) for establishing a baseline and effectively tracking changes going forward. Richard Owen and Laura Brooks are co-developers, along with Reichheld, of the methodology behind answering the question. In this book, Owen and Brooks tell how based on a variety of real case studies' to actually embed Net Promoter discipline in organizations of all types.