- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Peter Mouncey — Market Research Best Practice
Купить и скачать за 14495.69 ₽

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Peter Mouncey
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470319550
Описание: Market Research Best Practice is a compilation of the best discussion papers, case studies and methodologies from the ESOMAR publishing and event programme over the last decade and more. Market research is adapting to an increasingly competitive, demanding and globalised business world and, as the world's leading market research organisation, ESOMAR is providing the platform to showcase latest advances and best practice. In the pursuit to define and illustrate 'new' market research, this book provides a unique source of ideas and practical examples of what research has to offer business and how research can influence the way results are tracked, insights are generated and ultimately decisions are made. Market Research Best Practice draws on recent successes to explore how research is evolving to meet market needs and how good research practice fits into modern business. More than 50 authors have contributed their work to this collection – all papers were first presented at ESOMAR events and many contributions have been past ESOMAR award winners. To find out more about the ESOMAR Membership, the worldwide code of practice and the range of events and publications, visit www.esomar.org.