• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
    • зарубежная деловая литература
    • зарубежная драматургия
    • зарубежная классика
    • зарубежная компьютерная литература
    • зарубежная литература о культуре и искусстве
    • зарубежная образовательная литература
    • зарубежная поэзия
    • зарубежная прикладная литература
    • зарубежная психология
    • зарубежная публицистика
    • зарубежная религиозная и эзотерическая литература
    • зарубежная религиозная литература
    • зарубежная справочная литература
    • зарубежная старинная литература
    • зарубежная фантастика
    • зарубежная эзотерическая литература
    • зарубежное фэнтези
    • зарубежные боевики
    • зарубежные детективы
    • зарубежные детские книги
    • зарубежные любовные романы
    • зарубежные приключения
    • зарубежный юмор
    • современная зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Naomi Langford-Wood — Critical Corporate Communications

Купить и скачать за 8697.41 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Naomi Langford-Wood

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9780470855690

Описание: Critical Corporate Communications :A Best Practice Blueprint Naomi Langford-Wood and Brian Salter A good flow of information is essential to all businesses that succeed. The latest Fast Track title is a practical and comprehensive guide to getting the very best out of your corporate communications. It deals with all the different methods of internal and external corporate communication available – letters, fax, email, text, WAP, internet, telephone, face-to-face, and even body language and other non-verbal signals – and shows how best to utilise them within your organisation. Best practice examples are given as well as advice for implementation via a communications audit. Author: Naomi is an entrepreneur and professional business writer; Brian Salter spent many years as a professional broadcaster and presenter with the BBC, and was formerly head of communications at the Institute of Directors. They are co-founders of the Topspin Group and have co-written over 15 books. Readership: Mid to senior level executives in strategic, corporate communications, PR, and marketing roles; consultants, trainers, business advisers, and owner-managers of SMEs. ISBN:0470 84763 8 208pp (pr) GBP 14.99 US 24.95 EUR 24.80 Sep 2002

Купить и скачать за 8697.41 ₽


© epub.ru      О сайте