- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Naomi Langford-Wood — Critical Corporate Communications

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Naomi Langford-Wood
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470855690
Описание: Critical Corporate Communications :A Best Practice Blueprint Naomi Langford-Wood and Brian Salter A good flow of information is essential to all businesses that succeed. The latest Fast Track title is a practical and comprehensive guide to getting the very best out of your corporate communications. It deals with all the different methods of internal and external corporate communication available – letters, fax, email, text, WAP, internet, telephone, face-to-face, and even body language and other non-verbal signals – and shows how best to utilise them within your organisation. Best practice examples are given as well as advice for implementation via a communications audit. Author: Naomi is an entrepreneur and professional business writer; Brian Salter spent many years as a professional broadcaster and presenter with the BBC, and was formerly head of communications at the Institute of Directors. They are co-founders of the Topspin Group and have co-written over 15 books. Readership: Mid to senior level executives in strategic, corporate communications, PR, and marketing roles; consultants, trainers, business advisers, and owner-managers of SMEs. ISBN:0470 84763 8 208pp (pr) GBP 14.99 US 24.95 EUR 24.80 Sep 2002