- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
- технические науки
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Manuel Diaz-Campos — Introducci?n y aplicaciones contextualizadas a la ling??stica hisp?nica
Купить и скачать за 13377.53 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Manuel Diaz-Campos
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118990223
Описание: Introducci?n y aplicaciones contextualizadas a la ling??stica hisp?nica provides a contemporary introduction to the study of Spanish, helping students apply linguistics analysis to the study of language. It encourages the reader to analyze language in action and understand how linguistic components interact to convey conceptual and social meaning. A contemporary introduction to the study of Spanish that encourages both Spanish and semi-proficient non-native Spanish speaking students to see language in action and understand how linguistic components interact to convey conceptual and social meaning Addresses the core sub-fields of linguistics (phonetics, phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics) as they relate to the study of the Spanish language Uses second language acquisition as a foundation upon which linguistic analysis can be built Supplementary companion website includes exercises, comprehension questions, cutting-edge research highlights, lists of key terms, and analytical mini-projects designed to help the user and encourage students to apply learned theoretical knowledge to real-world language use contexts