- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
- технические науки
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Laura Albareda — Consum i valors

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Laura Albareda
Издатель: Bookwire
ISBN: 9788472269361
Описание: Aquest llibre ?s una reflexi? que obre les portes a una nova ?tica del consum. Laura Albareda estudia les noves formes de consum que van m?s enll? de la classe i l'estatus social, i que, com el consumisme, `penetren en les relacions personals, la fam?lia, la pol?tica, la religi? o la cultura. L'autora analitza els valors de la societat d'hiperconsum, que genera noves identitats per a molta gent, mentre que les identitats nacionals, religioses i de classe semblen en declivi. Observa que en els darrers anys Catalunya ha basat una part del creixement econ?mic en el model d'hiperconsum, que fa trontollar valors com l'esfor? o l'estalvi. Davant d'aix?, proposa el consum responsable -com una opci? col·lectiva que intenta trencar l'individualisme de la societat d'hiperconsum-, el desenvolupament sostenible i la just?cia social.