- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
-
знания и навыки
- изучение языков
- компьютерная литература
- научно-популярная литература
- словари, справочники
-
учебная и научная литература
- безопасность жизнедеятельности
- военное дело
- гуманитарные и общественные науки
- естественные науки
- задачники
- монографии
- научные труды
- практикумы
- прочая образовательная литература
- сельское и лесное хозяйство
- технические науки
- учебники и пособия для вузов
- учебники и пособия для ссузов
- учебно-методические пособия
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Коллектив авторов — 5th International Management, Quality and Marketing Conference. 14–15th April, 2022. (Пятая Международная конференция по менеджменту, качеству и маркетингу. 14–15 апреля 2022 года. На англ. языке)
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Коллектив авторов
Издатель: РАНХиГС
Год: 2022
ISBN: 978-5-85006-454-9
Описание: The scientific works collection contains the results of researches presented at the international scientific-practical 5th International “Management, Quality and Marketing” conference. The collection is formed from the articles of professors and undergraduate, graduate and postgraduate students of studies of Faculty of economic and social sciences of Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (Russia), Hungarian University of Agriculture and Life Science (Hungary), as well from the articles of heads of departments and CEOs of the BMW Group Russia company. The content of the collection reflects the current theoretical and practical issues on the following topics: sustainable development goals, marketing and data management, human capital, finance and economy, quality management and lean production, efficiency of business processes based on the use of modern technologies and capabilities of the digital economy. For researchers, teachers, students, graduate students, managers-practitioners, as well as anyone interested in management, quality and marketing.