- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Kevin Kaiser — The Blue Line Imperative. What Managing for Value Really Means

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Kevin Kaiser
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118510896
Описание: A groundbreaking guide to making profitable business decisions Do you wonder why your value initiatives aren't providing the payoff you'd hoped for? Could it be because you've been thinking about value all wrong? According to the authors of this groundbreaking guide, there's a very good chance that you have. Using examples from leading companies worldwide, they explain why every decision a company makes either creates value or detracts from it, and why, if they hope to survive and thrive in today's increasingly competitive global marketplace, company leaders must make value-creation the centrepiece of every business decision. Authors Kaiser and Young have dubbed this approach «Blue-Line Management,» (BLM), and in this entertaining, highly accessible book, they delineate BLM principles and practices and show you how to implement them in your company. Explains why the failure to properly define and assess value often makes it difficult for the people who manage businesses to effect long-term success Offers guidelines for making the satisfaction of customer needs and wants—i.e. value creation—the driver of all business activities The authors are respected academics at INSEAD, the world's largest and most respected graduate business school, with campuses in Europe, Asia and the Middle East