• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
    • банковское дело
    • бухучет / налогообложение / аудит
    • государственное и муниципальное управление
    • делопроизводство
    • интернет-бизнес
    • кадровый менеджмент
      • аттестация персонала
      • гендерные различия
      • конфликты
      • коучинг
      • мотивация
      • поиск и подбор персонала
      • тимбилдинг
      • управление персоналом
    • корпоративная культура
    • краткое содержание
    • личная эффективность
    • личные финансы
    • логистика
    • малый и средний бизнес
    • маркетинг, PR, реклама
    • менеджмент
    • менеджмент и кадры
    • недвижимость
    • о бизнесе популярно
    • отраслевые издания
    • переговоры
    • поиск работы / карьера
    • политическое управление
    • продажи
    • работа с клиентами
    • стартапы и создание бизнеса
    • тайм-менеджмент
    • финансы
    • ценные бумаги / инвестиции
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Keesa C. Schreane — Corporations Compassion Culture

Купить и скачать за 2672.17 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Keesa C. Schreane

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9781119780595

Описание: The manner in which corporations are run globally is over. The author examines how corporations worldwide have failed when it comes to inclusion and gender equality and provides ideas on how businesses can address these issues. This book will discuss the following: Identify behaviors to avoid, including dangerous activities pre-Covid-19 corporate America was already presenting to employees’ well-being, engagement, and productivity. Lack of inclusion, gender inequity, and overall lack of compassion were destroying workers’ quality of service and robbing employees of purpose. Readers learn how to dismantle practices that jeopardize corporations’ very survival. Learn and adopt approaches exhibiting the new, better corporate America that enriches employees and provides profits to businesses. The leaders who recognize that employees, customers, and shareholders should be treated compassionately and equally are now displacing old leaders, and are succeeding in retaining the best talent and surviving the new realities. Topics examined include what works well, what the sacrifices are, and how to see tremendous financial payoff. Create strategies and tactics for integrating inclusion, gender equity, and compassion into businesses in a way that enriches society, employees, and the corporate entities themselves. Companies that value inclusion, equity, and compassion also see loyalty and innovation from their employees, and skyrocketing profits. Readers learn to design better businesses for employees who demand better environments, and for shareholders who demand corporate stability, risk mitigation (especially in unstable times), and solid profits. Measure and continuously evolve culture promoting risk mitigation, reputation preservation, employee retention, customer satisfaction, and profit generation. Each concept discussed ties back into practicing and improving these elements.

Купить и скачать за 2672.17 ₽


© epub.ru      О сайте