- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Kate Burton — Business Skills All-in-One For Dummies

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Kate Burton
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781119943723
Описание: Fulfil your workplace potential with this indispensable handbook. Written by a team of experts, Business Skills All-in-One For Dummies is your complete guide to perfecting your communication, management and organizational skills. Inside you'll find simple techniques for improving your performance at work – everything from presentation skills, project management, persuading and influencing people, motivating (yourself and others!), managing your workload, managing a team and much more. No other book offers you this much in one volume. It's like having a whole team of business, communication and management experts sitting on your bookshelf…but much less crowded! Inside you'll find 4 books in 1: Book I: Communicating Effectively (covering communication, presentations, body language, confidence, persuasion & influence) Book II: Building Your Commercial Acumen (covering accounting and budgeting, technology, selling, negotiation) Book III: Managing and Leading Others (recruiting, working in teams and groups, dealing with ethics and office politics, coaching, leadership) Book IV: Increasing Productivity and Performance (time management, project management, achieving goals, motivation, managing stress, organising time, managing meetings and dealing with emails).