- 
            
                бизнес-книги
            
- банковское дело
 - бухучет / налогообложение / аудит
 - государственное и муниципальное управление
 - делопроизводство
 - интернет-бизнес
 - кадровый менеджмент
 - корпоративная культура
 - краткое содержание
 - личная эффективность
 - личные финансы
 - логистика
 - малый и средний бизнес
 - маркетинг, PR, реклама
 - менеджмент
 - менеджмент и кадры
 - недвижимость
 - о бизнесе популярно
 - отраслевые издания
 - переговоры
 - поиск работы / карьера
 - политическое управление
 - продажи
 - работа с клиентами
 - стартапы и создание бизнеса
 - тайм-менеджмент
 - финансы
 - ценные бумаги / инвестиции
 
 - детские книги
 - дом, дача
 - зарубежная литература
 - знания и навыки
 - история
 - комиксы и манга
 - легкое чтение
 - психология, мотивация
 - публицистика и периодические издания
 - родителям
 - серьезное чтение
 - спорт, здоровье, красота
 - хобби, досуг
 
Jon Gordon — The No Complaining Rule. Positive Ways to Deal with Negativity at Work
	
	Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Jon Gordon
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470378502
Описание: Negativity in the workplace costs businesses billions of dollars and impacts the morale, productivity and health of individuals and teams. «In The No Complaining Rule: Positive Ways to Deal with Negativity at Work, Jon Gordon, a bestselling author, consultant and speaker, shares an enlightening story that demonstrates how you can conquer negativity and inspire others to adopt a positive attitude.» Based on one company’s successful No Complaining Rule, the powerful principles and actionable plan are practical and easy-to-follow, making this book an ideal read for managers, team leaders and anyone interested in generating positive energy.