- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
John Foley — Balanced Brand. How to Balance the Stakeholder Forces That Can Make Or Break Your Business
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: John Foley
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780787983819
Описание: Companies usually assume if their sales are good, then their brand and reputation must be strong. But all too often, they don't have a clear understanding of the values that drive brand and reputation and actually sustain long-term profitability and growth. This leaves companies vulnerable to dangerous backlash between corporate values, and those of their stakeholders: customers, employees, shareholders, media, government, and community. Even well-known and seemingly successful brands and reputations have suffered from this backlash (e.g. Nike and overseas sweatshops, Wal-Mart and unfair employment practices, McDonald's and obesity issues.) Every stakeholder applies their personal and professional values to judge the performance of a company. Branding expert John Foley has developed the BalancedBrand System, which helps companies assess corporate values, identify potential flashpoints, and align values to build a stronger brand and reputation. BalancedBrand identifies and helps manage the forces that will change the way business does business. Foley and co-author Julie Kendrick have created new tools that build and protect brands and reputations.