- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Jennifer Grappone — Yelp for Business. The Quick-Start Guide to Managing Your Reviews
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Jennifer Grappone
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118857694
Описание: While most businesses know the importance of online reviews on sites such as Yelp.com, they have no clue how to grab the reins and help shape the conversation around their service or product. This guide will help users begin crafting and managing a winning presence on the Yelp reviews platform. It opens with a chapter outlining the opportunity for businesses of all types so that everyone understands how reviews affect the bottom line. The book then explores Yelp’s demographics and then shows how to best use Yelp’s features, including how to claim your business listing and craft a compelling presence. The compelling e-book also includes information about how to communicate with reviewers, how to receive and respond to alerts when new reviews–good or bad–are posted, and when paid membership and promotional options should be considered. It’s a great introduction to the crucial Yelp reviews platform and will also include promotion and a coupon for the upcoming Five Stars: Putting Online Reviews to Work for Your Business book (January 2014).