- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Jayne Sheridan — Fashion, Media, Promotion

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Jayne Sheridan
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118815021
Описание: In Fashion, Media, Promotion: the new black magic Fashion is linked to its communication networks – involving the reader in the process of selling Fashion in the global marketplace. Fashion's ingenuity in adapting to new means of promotion for digital and print media, websites, advertising, cinema, music and television, is celebrated. Hollywood's role in shaping Fashion's influence is assessed through Audrey Hepburn's persuasive iconography and the impact of the most watched movie of the 20th century: Gone with the Wind. Exceptional designers Coco Chanel, Christian Dior, Rei Kawakubo, Mary Quant, Elsa Schiaparelli, Vivienne Westwood are considered, together with extraordinary innovators Paul Smith, Vidal Sassoon, Lynne Franks. Roland Barthes' Fashion System and Mythologies are viewed as cultural and promotional texts, with revealing insights into the technologies which bring Fashion to mass audiences. Marketing and branding successes are reviewed and Fashion's continuing narrative is illustrated with luminous colour images.