- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Janice Klein A. — True Change. How Outsiders on the Inside Get Things Done in Organizations
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Janice Klein A.
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780787976460
Описание: Drawing on her own long-term research and extensive work experience, Janice Klein reveals how the power of people (insiders who are able to see problems from outsider's perspective), approach («pulling change»), and system (support infrastructure) combine to turn new ideas and concepts into institutionalized practices. In particular, certain people inside organizations «outsiders on the inside» are key to driving innovation, adaptation, and real change. Using examples from leading companies in MIT's Leaders for Manufacturing (LFM) and System Design and Management (SDM) Partnership – such as Boeing, Intel, Motorola, Alcoa, Ford, Kodak, and others – she shows how employees at all levels can learn how to become «an outsider on the inside,» and be in the right place at the right time to discover opportunities to «pull» into their organization. Throughout, we grow to understand the perspectives of numerous «outsiders on the inside,» by hearing their voices and observing their actions. The strategy Klein provides is relevant for any company that hopes to build a change capability, rather than attempt only to manage change.