- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Jack Wiley — Strategic Employee Surveys. Evidence-based Guidelines for Driving Organizational Success
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Jack Wiley
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470891100
Описание: Praise for Strategic Employee Surveys «This is a must-read! If you want to bring your employee survey up to the next level—if you want to predict and drive your organizational outcomes, including customer satisfaction and business performance—if you want to move your business strategy and survey program closer together, then this is your book.»—Franz G. Deitering, Ph.D., SAP, and CEO, RACER Benchmark Group; former Chairman, IT Survey Group «[Wiley makes] an excellent, well-balanced approach to making the business case for employee surveys and providing reinforcement on the essential components—from purpose and development of the instrument to results analysis to action planning.»—Lawrence E. Milan, Senior Vice President, Human Resources, ING U.S. Insurance «This book does not get bogged down in statistical analyses, yet it features a healthy mix of the theoretical and the practical that works for the novice and the experienced survey program manager alike.»– Thomas E. Mitchell, Vice President, Northern Trust Company «The book's key concepts are illustrated with many specifics, especially survey content, and lots of fascinating 'war stories.' This book will become a well-thumbed volume by all who want to make the most of employee surveys.»—Allen I. Kraut, Ph.D., Professor Emeritus of Management, Zicklin School of Business, Baruch College, CUNY