- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
H.-Harald Sedlacek — Ways to Successful Strategies in Drug Research and Development
Купить и скачать за 12176.38 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: H.-Harald Sedlacek
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9783527615001
Описание: Strategic planning is a critical subject, central to the success of any scientific and economical enterprise. Not only is the scientific knowledge of many persons needed, but also an assessment of what may occur in the future – which approach may be competitive, which option can be achieved, and how can this be accomplished. With a focus on the various ethical obligations to patients, animals and the environment, this book offers hands-on help on how to develop successful R&D strategies, taking special account of the needs of scientists and managers in the pharmaceutical industry. Key topics include: – evaluation and selection of projects – measures to reduce risks – project management – corporate and technology strategy – managing for innovation The reader will learn the methods needed to elaborate strategies so that he or she will become aware of the numerous managerial, organizational, social and political parameters and forces, the consideration of which is essential for the successful realization of a formulated strategy.