• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
    • истории из жизни
    • книги по психологии
    • культура и искусство
      • архитектура
      • дизайн
      • искусствоведение
      • история искусства
      • кинематограф / театр
      • критика
      • музеи и коллекции
      • музыка
      • ноты
      • опера / балет
      • танцы
      • телевидение
      • цирк
    • религия и духовная литература
    • саморазвитие / личностный рост
    • эзотерика
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Группа авторов — The Small Screen

Купить и скачать за 13446.20 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Группа авторов

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9780470766378

Описание: Television is one of the most important socializing forces in contemporary culture. This book is a cultural history of prime-time television in America during the 1990s. Examines changes that took place in programming, such as the rapid adoption of cable, the proliferation of content providers, the development of niche marketing, the introduction of high-definition television, the blurring of traditional genres, and the creation of new formats like reality-based programming Argues that television programmes of the 1990s afforded viewers a symbolic resource for negotiating the psychological challenges associated with the shift from the Industrial Age to the Information Age Explores the ways in which television provided viewers with tools for coming to terms with their fears about living in the fast-paced , increasingly diverse, information-laden society of the 90s

Купить и скачать за 13446.20 ₽


© epub.ru      О сайте