• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
    • истории из жизни
    • книги по психологии
    • культура и искусство
      • архитектура
      • дизайн
      • искусствоведение
      • история искусства
      • кинематограф / театр
      • критика
      • музеи и коллекции
      • музыка
      • ноты
      • опера / балет
      • танцы
      • телевидение
      • цирк
    • религия и духовная литература
    • саморазвитие / личностный рост
    • эзотерика
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Группа авторов — The Handbook of Media and Mass Communication Theory

Купить и скачать за 46758.74 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Группа авторов

Издатель: John Wiley & Sons Limited

ISBN: 9781118769973

Описание: The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication. Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media 2 Volumes Volumes are aslo available for individual purchase

Купить и скачать за 46758.74 ₽


© epub.ru      О сайте