-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Группа авторов — Selling Your IT Business
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Группа авторов
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780471780892
Описание: For close to twenty years I have observed Mr. Chalfin helping owners, business advisors, and students get a grip on the slippery issues of selling a business. This book is a valuable distillation of his expertise. –Ian MacMillan, Dhirubhai Ambani Professor of Innovation and Entrepreneurship The Wharton School, University of Pennsylvania «Bob provided us with valuable outside perspective while we prepared our business for sale and during the sale process. His book is an excellent guideline for business owners thinking about selling their company.» –Steve Gerlicher, Entrepreneur «Bob Chalfin's experience and intellect make this book essential reading for IT business owners. Provides thoughtful analysis and practical advice invaluable to anybody who is even considering selling their business.» –Louis W. Fryman, Esq. Chairman Emeritus Fox Rothschild LLP «Bob Chalfin brings unparalleled experience to developing and executing these transactions. His insights are tempered by years of formulating these deals and then describing the methods to hundreds of students at The Wharton School.» –Stephen M. Sammut Senior Fellow, Wharton Entrepreneurial Programs Managing Director, Burrill International «This book covers all the bases for someone selling an IT (or really any) business. The observations on buyer motivations are particularly insightful.» –Mark Goodwin Executive Vice President and Chief Operating Officer Pioneer Investments