-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Группа авторов — Reporting Nonfinancials
Купить и скачать за 11016.72 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Группа авторов
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470065686
Описание: According to research carried out by Ernst & Young, 35% of all investment decisions are based on nonfinancial attributes. A substantial body of literature deals with the management and measurement of nonfinancial assets. This book, by contrast, focuses on best practice in disclosure: How do companies present their vital resources in annual, quarterly, and corporate citizenship/sustainability reports and also in other publications and on their web sites? Do they provide a coherent, consistent, and convincing view of resources like management quality, brands, and intellectual capital? And how should they proceed to make stakeholders grasp what makes them a valuable investment, a preferred supplier of goods and services, or an employer of choice, and also a good corporate citizen? These are the core questions addressed in Reporting Nonfinancials. The book presents both best practice in nonfinancial disclosure and a pragmatic framework for action. It shows practitioners how to optimize the impact of their intangibles by first analyzing their companies’ strengths and then improving their disclosure through annual, quarterly, CSR, and other reporting formats. It also helps investors and other stakeholder groups evaluate the quality and relevance of information provided by companies. Thus it is important for both executives and outsiders.