- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
French Hugh M. — Changing Cold Environments. A Canadian Perspective
Купить и скачать за 19128.51 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: French Hugh M.
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781119950165
Описание: Changing Cold Environments; Implications for Global Climate Change is a comprehensive overview of the changing nature of the physical attributes of Canada's cold environments and the implications of these changes to cold environments on a global scale. The book places particular emphasis on the broader environmental science and sustainability issues that are of increasing concern to all cold regions if present global climate trends continue. Clearly structured throughout, the book focuses on those elements of Canada's cold environments that will be most affected by global climate change – namely, the tundra, sub-arctic and boreal forest regions of northern Canada, and the high mid-latitude mountains of western Canada. Implications are considered for similar environments around the world resulting in a timely text suitable for second and third year undergraduates in the environmental or earth sciences courses.