-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Eric Marks A. — Business Darwinism: Evolve or Dissolve. Adaptive Strategies for the Information Age
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Eric Marks A.
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780471273769
Описание: The survival of the fastest Information technology is now essential to business evolution. Companies that invest in IT as a future resource will live to see the future. The rest won't. The hard reality of the new «Information Darwinism,» a term coined by author Eric Marks, is brilliantly and provocatively described in e-Darwinism, a look at the make-or-break impact of IT on accelerating the global struggle for market share. The book offers a compelling look at just how the Internet has transformed business strategy and business strategy creation, IT strategy, and manufacturing strategy for manufacturing and service firms, and made significant inroads in driving revenue enhancement and cost savings as well as reducing a firm's time to market. The book also describes how much the ability to leverage IT has become a requirement for measuring-and selecting-future leaders.