- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Delphine Hoorebeke Van — The Management of Living Beings or Emo-management
Купить и скачать за 11596.55 ₽

Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Delphine Hoorebeke Van
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781119544074
Описание: This book is based on the author's research carried out over the last ten years in terms of emotional management. It establishes the intervention of emotions at all levels of management: the Littr? definition, management being the art of the possible, «the art of guiding, managing, handling, motivating … even resolving and arranging». Emotion is a subject studied particularly in management in English speaking countries and has become a topic of growing interest in organizational behavior. E-motion is, in this book, considered based on its etymological origin (ex-movere: put into action by the external factors). The objective is to demonstrate a new vision of responsible management and to confront the current challenges in motion. In this way, the latter tends to take into consideration the 'living', i.e. the psychobiological, neurological and sociological aspects of people in business.