-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
David Owen — The Big Idea Book. Five hundred new ideas to change the world in ways big and small
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: David Owen
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781841126142
Описание: Ideas are like buses, you wait forever and then 500 come along at once. The Big Idea Book is 500 novel, ingenious and downright crazy ideas designed to inspire, amuse and divert. Developed by the team behind the innovative website, Idea-a-Day at www.idea-a-day.com, it covers everything from business to travel, politics to money and everything in between. Idea-a-Day has a vast network of followers and contributors – some famous, some infamous, some revered, some reviled – who post ideas to be read, enjoyed, used or abused. Seth Godin, Malcolm Maclaren and Wayne Hemmingway are just a few of its fans. In The Big Idea Book all this creative energy is mixed together with unpublished ideas, quotes, cartoons, illustrations and thought-pieces to give creatives and cool office types a visual and intellectual treat guaranteed to kickstart the imagination and creative flair!