- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
David L. Dotlich — Why CEOs Fail. The 11 Behaviors That Can Derail Your Climb to the Top - And How to Manage Them
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: David L. Dotlich
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780787970642
Описание: If any of the following behaviors sound like you or someone you work with, beware! In Why CEOs Fail, David L. Dotlich and Peter C. Cairo describe the most common characteristics of derailed top executives and how you can avoid them: Arrogance—you think that you're right, and everyone else is wrong. Melodrama—you need to be the center of attention. Volatility—you're subject to mood swings. Excessive Caution—you're afraid to make decisions. Habitual Distrust—you focus on the negatives. Aloofness —you're disengaged and disconnected. Mischievousness—you believe that rules are made to be broken. Eccentricity—you try to be different just for the sake of it. Passive Resistance—what you say is not what you really believe. Perfectionism—you get the little things right and the big things wrong. Eagerness to Please—you try to win the popularity contest.