- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Daniel Wilson — Visible Learners. Promoting Reggio-Inspired Approaches in All Schools
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Daniel Wilson
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118420324
Описание: A progressive, research-based approach for making learning visible Based on the Reggio Emilia approach to learning, Visible Learners highlights learning through interpreting objects and artifacts, group learning, and documentation to make students' learning evident to teachers. Visible classrooms are committed to five key principles: that learning is purposeful, social, emotional, empowering, and representational. The book includes visual essays, key practices, classroom and examples. Show how to make learning happen in relation to others, spark emotional connections, give students power over their learning, and express ideas in multiple ways Illustrate Reggio-inspired principles and approaches via quotes, photos, student and teacher reflections, and examples of student work Offer a new way to enhance learning using progressive, research-based practices for increasing collaboration and critical thinking in and outside the classroom Visible Learners asks that teachers look beyond surface-level to understand who students are, what they come to know, and how they come to know it.