- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Dale Dauten — (Great) Employees Only. How Gifted Bosses Hire and De-Hire Their Way to Success
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Dale Dauten
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470050996
Описание: "A mediocre employee in your group is more than one mediocre employee–he or she is a human multiplier-effect, to the downside. If you have even one mediocre employee, you have announced to the world that mediocrity is okay by you, while conceding that you are willing to slow the entire group for the sake of the worst employee. Thus, allowing that one person to stay is not being kind or generous; it's dangerous. It's dangerous for the individual, who knows that, at some level, he or she is doing second-rate work, and who you are locking into mediocrity, and it is dangerous for the group, which is slowed and distracted." –from (Great) Employees Only «Dauten will challenge every preconceived notion you have about making your career take off.» –Harvey Mackay, author of Swim With the Sharks Without Being Eaten Alive «You'll rediscover the joy that's missing in your career, your coworkers, and yourself.» –Ken Elkins, former president and CEO, Pulitzer Broadcasting Company