- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Chris Brunsdon — Geographically Weighted Regression
Купить и скачать за 21795.71 ₽
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Chris Brunsdon
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470855256
Описание: Geographical Weighted Regression (GWR) is a new local modelling technique for analysing spatial analysis. This technique allows local as opposed to global models of relationships to be measured and mapped. This is the first and only book on this technique, offering comprehensive coverage on this new 'hot' topic in spatial analysis. * Provides step-by-step examples of how to use the GWR model using data sets and examples on issues such as house price determinants, educational attainment levels and school performance statistics * Contains a broad discussion of and basic concepts on GWR through to ideas on statistical inference for GWR models * uniquely features accompanying author-written software that allows users to undertake sophisticated and complex forms of GWR within a user-friendly, Windows-based, front-end (see book for details).