-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Andy Bounds — The Snowball Effect. Communication Techniques to Make You Unstoppable
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Andy Bounds
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780857083999
Описание: The long-awaited follow-up to the international bestseller The Jelly Effect Communication is supposed to cause something. That’s the point of it. So, what do you want to achieve following your communication? Do you want someone to answer ‘yes’? Do you want to improve your relationships? Do you want people to understand exactly what you’re talking about, first time? Whatever you want to achieve, you’ll need decent communication to get there, and expert and bestselling author Andy Bounds shows us exactly how to nail our communication. Using the same conversational style that made The Jelly Effect so popular, The Snowball Effect is packed with short, rapid fire sections complete with visuals and special features to help us get serious results from our communication. The Snowball Effect explains how to: • Persuade people to say “yes” more quickly, more often • Enjoy your job more – because you’ll be calling the shots for a change • Remove the communication frustrations you feel all too often • Get more done, more quickly – because you’re getting people on your side faster (these techniques have saved people at least one month every year).