- бизнес-книги
- детские книги
- дом, дача
-
зарубежная литература
- зарубежная деловая литература
- зарубежная драматургия
- зарубежная классика
- зарубежная компьютерная литература
- зарубежная литература о культуре и искусстве
- зарубежная образовательная литература
- зарубежная поэзия
- зарубежная прикладная литература
- зарубежная психология
- зарубежная публицистика
- зарубежная религиозная и эзотерическая литература
- зарубежная религиозная литература
- зарубежная справочная литература
- зарубежная старинная литература
- зарубежная фантастика
- зарубежная эзотерическая литература
- зарубежное фэнтези
- зарубежные боевики
- зарубежные детективы
- зарубежные детские книги
- зарубежные любовные романы
- зарубежные приключения
- зарубежный юмор
- современная зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Anders Sorman-Nilsson — Digilogue. How to Win the Digital Minds and Analogue Hearts of Tomorrow's Customer
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Anders Sorman-Nilsson
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118641408
Описание: How to leverage the enduring human need for analogue experiences to attract and retain more customers in a digital world. Anything that can be digitised will be digitised. But can the digital-connect ever really replace the personal touch? Is word-of-mouse always more effective than word-of-mouth? And what of customers’ enduring need for analogue experiences (think analogue watches, paperback books and multiplex movie theatres, for example). In your rush to embrace your customers’ digital mind are you ignoring an equally valuable asset: their analogue heart? Better yet, how can you leverage the analogue heart to provide your company or brand with an unbeatable competitive edge? The answer, according to internationally acclaimed futurist, Anders Sormon-Nilsson is Digilogue – the ‘translational sweet-spot, the convergence of the digital and the analogue.’ A book that will revolutionise how you do business in a digital world, Digilogue provides powerful insights, strategies and tools to help you provide value to digital minds, while connecting with analogue hearts.