-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
-
маркетинг, PR, реклама
- PR
- product placement
- брендинг
- директ-маркетинг
- интернет-маркетинг
- классический маркетинг
- клиентский сервис
- копирайтинг
- лояльность
- маркетинг для новичков
- маркетинговые исследования и анализ
- мерчендайзинг
- отношения с клиентами
- партизанский маркетинг
- привлечение клиентов
- реклама
- событийный маркетинг
- стратегия маркетинга
- управление ассортиментом
- управление маркетингом
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Alexey Ivanov — How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Alexey Ivanov
Издатель: Автор
ISBN: 9783838272337
Описание: Why are recommendations like «Think outside the box!», «Go around», «Think Different!» the real killers of creative thought? <br/> What are the eight proven tools which lead to a winning idea, even for one who does not consider himself a creative person? <br/> What is the ideal product and how does it help to sell the real product? <br/> What is a powerful approach ad people can borrow from physicists and children? <br/> Why is the trial-and-error method a sure way to waste intellectual resources? <br/> How do you force competitors to advertise your services? <br/> What is functional blindness and how does it reduce human creativity? <br/> How can you compel a banker to pay you 10 times more for your job? <br/> Why does a true ad man constantly feel like a loser? <br/> How does a poetry reading improve response on copywriting? <br/> Which useful insights can an advertiser learn from a taxi driver? <br/> How has symmetry prevented seeing the obvious solution during seven decades? <br/> Which tool is the favorite among advertising men of all countries, times, and nationalities? <br/> Alexey Ivanov, one of the best 'advertising men' and copywriters in Russia, gives convincing answers and provides fresh new insights.