• Электронные книги
  • Авторы
  • Программы
Найти книгу:

электронные книги

  • бизнес-книги
    • банковское дело
    • бухучет / налогообложение / аудит
    • государственное и муниципальное управление
    • делопроизводство
    • интернет-бизнес
    • кадровый менеджмент
    • корпоративная культура
    • краткое содержание
    • личная эффективность
    • личные финансы
    • логистика
    • малый и средний бизнес
    • маркетинг, PR, реклама
      • PR
      • product placement
      • брендинг
      • директ-маркетинг
      • интернет-маркетинг
      • классический маркетинг
      • клиентский сервис
      • копирайтинг
      • лояльность
      • маркетинг для новичков
      • маркетинговые исследования и анализ
      • мерчендайзинг
      • отношения с клиентами
      • партизанский маркетинг
      • привлечение клиентов
      • реклама
      • событийный маркетинг
      • стратегия маркетинга
      • управление ассортиментом
      • управление маркетингом
    • менеджмент
    • менеджмент и кадры
    • недвижимость
    • о бизнесе популярно
    • отраслевые издания
    • переговоры
    • поиск работы / карьера
    • политическое управление
    • продажи
    • работа с клиентами
    • стартапы и создание бизнеса
    • тайм-менеджмент
    • финансы
    • ценные бумаги / инвестиции
  • детские книги
  • дом, дача
  • зарубежная литература
  • знания и навыки
  • история
  • комиксы и манга
  • легкое чтение
  • психология, мотивация
  • публицистика и периодические издания
  • родителям
  • серьезное чтение
  • спорт, здоровье, красота
  • хобби, досуг

Alexey Ivanov — How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy

Купить и скачать за 1773.44 ₽





Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Facebook Twitter Вконтакте OK

Автор: Alexey Ivanov

Издатель: Автор

ISBN: 9783838272337

Описание: Why are recommendations like «Think outside the box!», «Go around», «Think Different!» the real killers of creative thought? <br/> What are the eight proven tools which lead to a winning idea, even for one who does not consider himself a creative person? <br/> What is the ideal product and how does it help to sell the real product? <br/> What is a powerful approach ad people can borrow from physicists and children? <br/> Why is the trial-and-error method a sure way to waste intellectual resources? <br/> How do you force competitors to advertise your services? <br/> What is functional blindness and how does it reduce human creativity? <br/> How can you compel a banker to pay you 10 times more for your job? <br/> Why does a true ad man constantly feel like a loser? <br/> How does a poetry reading improve response on copywriting? <br/> Which useful insights can an advertiser learn from a taxi driver? <br/> How has symmetry prevented seeing the obvious solution during seven decades? <br/> Which tool is the favorite among advertising men of all countries, times, and nationalities? <br/> Alexey Ivanov, one of the best &apos;advertising men&apos; and copywriters in Russia, gives convincing answers and provides fresh new insights.

Купить и скачать за 1773.44 ₽


© epub.ru      О сайте