-
бизнес-книги
- банковское дело
- бухучет / налогообложение / аудит
- государственное и муниципальное управление
- делопроизводство
- интернет-бизнес
- кадровый менеджмент
- корпоративная культура
- краткое содержание
- личная эффективность
- личные финансы
- логистика
- малый и средний бизнес
- маркетинг, PR, реклама
- менеджмент
- менеджмент и кадры
- недвижимость
- о бизнесе популярно
- отраслевые издания
- переговоры
- поиск работы / карьера
- политическое управление
- продажи
- работа с клиентами
- стартапы и создание бизнеса
- тайм-менеджмент
- финансы
- ценные бумаги / инвестиции
- детские книги
- дом, дача
- зарубежная литература
- знания и навыки
- история
- комиксы и манга
- легкое чтение
- психология, мотивация
- публицистика и периодические издания
- родителям
- серьезное чтение
- спорт, здоровье, красота
- хобби, досуг
Alan Austin-Smith — Fantastic. When Being Good is Not Enough
Понравилась книга? Поделись в соцсетях:
Автор: Alan Austin-Smith
Издатель: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780857084309
Описание: GOOD JUST ISN’T ENOUGH. BE FANTASTIC Good is just average. Who wants to just be ‘good’ anymore? Most people are good, and you can’t afford to be just the same as everyone else. Would you want to employ someone who is just good at their job? Would you buy a product that’s just average? Nowadays everything needs to be better. To stand out in business and in life you have to be fantastic. Alan Austin-Smith knows how to get there and he’s developed the ‘Fantastic theory’ to show us all how. Fantastic people share seven characteristics. Passionate; Creative; Delighting people; Performers; Alive Inside; Always Learning; Have Fun. How many do you have? Make it all of them. Push your business to shine. Make it fantastic! • A full-colour, highly visual book with real impact in motivating you to be Fantastic! in all that you do • Straightforward advice that anyone can apply in their work or life, or in running their own business • Covers perennial selling topics such as motivation, confidence, creativity and communication